Foto: Faro de Vigo Deza.
Como acontece cada ano o domingo posterior ao 18 de setembro, a vila pontevedresa de Lalín celebra o día grande das festas patronais na honra de Nosa Señora das Dores. Por este motivo, no mediodía do día 24 de setembro, a igrexa parroquial encheuse de fieis para celebrar a Misa maior que este ano estivo presidida polo reitor dos seminarios e coéngo da catedral de Lugo, don David Varela Vázquez.
Logo da tradicional ofrenda á Virxe, que nesta ocasión presentou a teniente de alcalde, dona Paz Pérez, tivo lugar a homilía. Nela, don David Varela lembrou que "la ofrenda es una hermosa expresión de esta fe y de esta certeza. Todo lo que nos preocupa y todos los anhelos de bien y de vida para cada uno y para todo este pueblo, los ponemos, en este día, en las manos del Señor, por intercesión de su madre, la Virgen María."
Ademáis, o reitor dos seminarios afirmou, en relación á Virxe María, que "la Santísima Virgen María, la madre de Jesús, es, desde el principio de nuestros caminos como Iglesia en este mundo, el abrazo cercano -materno- de Dios a todos. Es la madre de la iglesia. Todo lo que para Dios somos, y toda la cercanía y atención que tiene con nosotros, están maravillosamente expresados en el gesto de darnos a su madre como nuestra madre. Y por esa razón la invocamos y pedimos protección. Como niños pequeños que, aunque tengamos tareas y responsabilidades grandes, somos siempre hijos. Y como hijos, necesitados."
A Eucaristía estivo concelebrada polo director dos colexios diocesanos de Lugo e párroco de Castroverde, Nicolás Susena, e o párroco do lugar, Marcos Torres. Rematada a liturxia, tivo lugar a procesión polas rúas do pobo.
As autoridades civís presentes na celebración foron o alcalde de Lalín, José Crespo; a teniente de alcalde e oferente, Paz Pérez; o conselleiro de Educación da Xunta de Galicia, Román Rodríguez; o presidente da Deputación de Pontevedra, Luis López; a directora xeral de Xuventude da Xunta de Galicia Cristina Pichel; representes da Garda Civil e os concelleiros do Concello de Lalín.